Vanzatorul ofera 24 de luni garantie pentru persoanele fizice, respectiv 12 luni pentru persoanele juridice, pentru produsele cumparate e pe siteul www.kidachy.ro, mai putin articolele textile a caror garantie este de 30 de zile.
Produsele care nu apartin categoriilor cărucioare și pătuțuri, dar se comercializeaza pe site-ul www.kidachy.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs.
Garantia produselor difera in functie de categoria de produs si se refera la perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea producatorului/ importatorului.
Conditii ce trebuie indeplinite pentru a beneficia de garantie:
- garantia se ofera atunci cand produsul este insotit de documentele care fac dovada achizitiei (certificatul de garantie, factura/bonul fiscal).
- respectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, utilizare, intretinere si instalare precizate in manualul de instructiuni
- prezentarea accesoriilor primite la momentul livrarii.
Garantia nu se acorda pentru consumabile (anvelope, rulmenti, camere de aer, banda de rulare, materialele utilizate pe manere, structura si culoarea tesaturilor si materialelor expuse la frecare, bucsele din roti, axe, elementele imprimate, capse sarite, fermoare defectate), defectiuni sau deteriorari datorate accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale.
Nu reprezinta motiv de reclamatie:
- zgarieturile: constituie deteriorari normale si nu reprezinta motiv de reclamatie
- uzura rotilor
- expunerea indelungata la soare, transpiratie, stergeri si spalari dese care cauzeaza decolorarea materialelor
1. Atentie! Garantia nu acopera:
• Deteriorarile aparute din vina utilizatorului.
• Deteriorarile aparute din cauza nerespectarii recomandarilor, avertizarilor si restrictiilor incluse în instructiunile de utilizare, precum si pe elementele produsului.
• Uzura normala a pieselor de schimb, cum ar fi: anvelope, rulmenti, camere de aer, banda de rulare, materialele utilizate pe manere, structura si culoarea tesaturilor si materialelor expuse la frecare, bucsele din roti, axe, elementele imprimate, capse sarite, fermoare defectate.
• Deteriorarile cauzate de nerespectarea conditiilor de intretinere de exemplu: coroziune, modificarea culorii materialului textil sau a elementelor din plastic ca urmare a expunerii indelungate la soare, deteriorarea elementelor din plastic sau a componetelor textile ca urmare a expunerii indelungate la soare sau la temperaturile ridicate, jocuri, zgomote cum ar fi scartait/ piuit, deteriorarile mecanismelor din cauza murdariei.
• Deteriorarile cauzate de reparatii efectuate de catre persoane neautorizate.
• Deteriorarile survenite in urma hazardelor naturale: inundatii, incendii, grindina si alte fenomene meteo extreme, precum si cele survenite in urma hazardelor umane: accidente auto, deversari de substante toxice, electrosocuri, caldura excesiva, ventilatie necorespunzatoare, radiatii toxice si alte forme de impact negativ.
• Deteriorari si murdariri cauzate de ambalarea necorespunzatoare a produsului pe timpul trimiterii acestuia prin serviciul de curierat.
2. Modul de reparatie va fi stabilit de catre producator/firma care realizeaza rezolvarea solicitarilor privind garantia.
3. Produsul trimis in service pentru reparatie trebuie sa fie expediat curat.
4. In cazul in care produsul ajunge in service si se constata ca sesizarea nu face obiectul garantiei, clientul va fi obligat sa plateasca urmatoarele costuri:
-transportul produsului tur-retur: 60 lei
-constatarea si procesarea: 50 lei